HTML

a hallgatag macska naplója

Ezt személyes blognak szánom ("csak én és a világ angolul beszélő része tudhatja" :-). Lusta vagyok kézzel írni a naplót, a tinta is elmosódik egy idő után. Olyasmiről írok, ami velem történik, vagy ami arról jut eszembe. Tekintve, hogy főállású, (harmincas) negyvenes irodai patkány vagyok, borítékolhatóan nem lesz 007-es szintű a feszültségfaktor: könyvek, filmek, munka, család, töprengés.

Friss topikok

Slang - további filmek

2016.10.25. 23:00 csendes macska

 

A hazautazás miatti bánatomat igyekeztem könyvekbe és filmekbe fojtani. A könyveket nem sorolom fel, mert minek. Filmekből a hangulatom szerint válogattam, na és újra nekifogtam Stephen Lang filmjei közül a még nem látottakat keresgélni a neten.

Így találtam rá a Salem c. sorozatra a napokban. ...

– A Salemi boszorkányok sztorijából csináltak tévésorozatot. Nagy ötlet. Egyébként még jó is lehetne, bár nekem mérsékelten tetszett a sztori. Végigpörgettem az első epizódokat, de Stephen nem volt sehol sem, aztán a 7. részben felbukkant. Na, innen végre minőségi emelkedést vett a sztori :-)

Mindössze két évvel ezelőtti a film, tehát kedvencem itt már 62 volt. De fittebb, mint én vagyok 39 évesen. Sűrű haj, szakáll, sötétkék szemek, ahhh…. Teljesen meg is voltam elégedve, míg nem tudatosult bennem, hogy ő itt egy inkvizítorszerű figura, aki a küldetésének érzi, hogy az összes boszorkányokat mind elkapja. Azokból pedig van egy csomó, úgyszólván nem is tudom, hogy ki nem az ebben a sorozatban, mert mindig beletekerek, ha nem Slang van jelen :-D  Egyébként valami protestáns lelkész, amin sokat mosolyogtam magamban – mert félig katolikus, félig zsidó –; és tök jól állnak neki ezek a XVII. századi fekete cuccok. Reménykedtem, hogy azért adódik majd olyan helyzet, hogy ledobja a textilt. Eddig ez kevéssé jött össze (még nem néztem végig).

De különben rendkívül ellenszenves, mert az összes vélt vagy valós boszorkányt különféle módokon cseszteti, és akit még nem buktatott le, azokat is mindig ijesztgeti mindenféle idegesítő célzásokkal és nézésekkel. Szerencsére azok sem valami szimpatikusak, így nem izgat, mikor Stephen elkap egyet. De nagyon jó dumái vannak, és más nézőktől is olvastam a neten, hogy nagyon jó a karakter is és a színész is. Na tessék! (Nem értem, miért vagyunk viszonylag kevesen a FB-oldalán?)

…Hogy jó színész, azt bizonyítja, hogy én magam is, ha igazából ott élnék, beosonnék hozzá éjjel és szétcsapnám a fejét valamivel, ami szilárd és dudoros. Még így is viszketni kezdett a tenyerem olykor, csak nézve; szívből pofon tudtam volna csapni, hogy elszédül, csak két ok tartana vissza: a., félnék, hogy válaszul felken a falra, és b., tudom, hogy civilben milyen édes. Na, de így mégiscsak jó élmény nézni ezt a sorozatot, ami ilyen vegyes érzéseket kelt az emberben. Többször káromkodott már, meg egyszer vitt egy (halott) nőt a vállán – ejha!! – és többször kést rántott más emberekre, nem is sorolom tovább, szóval ez egy szimpatikus karakter, höhö :-D

… Ez a bejegyzés folytatásos lesz, majd mindig ide írom, amit a témában látok, ahelyett hogy folyton újakat nyitnék. Pl. a Salemben még javában szerepel ott, ahol tartok, kíváncsi vagyok, mi lesz vele. Csak addig nézem, míg ő szerepel benne. Bár kár lenni kiírni, mert jó karakter, na de ha így folytatja, elkapja az összes boszorkányt, és ez még csak az 1. évad, és már a 3. is kész van. Nyilván nem nyomult ott egész végig folyamatosan. Szerintem valami csúnya vége lesz. Valaki beoson hozzá éjszaka és szétcsapja a fejét? …

.... Három nappal később: Hát végignéztem! Szegényt átszúrták egy karddal - mondjuk sokat tett érte -, és így meghalt, de később feltámasztották halottaiból még 2 epizódra. Ekkorra már tök sajnáltam, mert egészen más ember lett, és sokkal esendőbb, szóval, egy sorozaton belül szinte két karaktert alakított. Azért a végére szomcsi lettem szegény miatt. Nekem úgy tetszett, amilyen a sztori nagy részében volt. Na de sebaj, még van egy halom filmje, amit megnézek!

Később. Következő: Exeter. Tavalyi film, nagyon vacak horror, Stephen egy katolikus papot játszik benne (komolyan, egy időben állandóan katona vagy rendőr volt, most meg folyton pap vagy lelkész :-D). De gonosz volt, vagy őrült, vagy mindkettő, a végén ezért felgyújtották, mert épp le volt öntve benzinnel. Tudj' isten, valahogy nem szeretem nézni, ahogy a kedvencem lángolva ég (nomen est omen!), meg aztán keveset is szerepelt benne és a film is gyengus volt, így ez nem lesz a kedvencem, de egynek elment, pláne hogy ingyen volt.

Később. Hála az égnek az internetért és a többi rajongóért! Ma kínomban (náthásan, munkahelyen) angol rajongói fórumot olvastam, és ott felmerült, van-e kedvencünknek olyan filmje, amiben meztelenül szerepel? Höhö –  gondoltam én –, azért annyira biztos nem merész, de ha mégis lenne ilyen film, én látni akarom. Említettek is a többiek egy 1996-os filmet, amibe itthon különösebb várakozás nélkül belepillantottam online.

Hát a film a lehető legjobban kezdődik, ugyanis Stephen egy autóban szexel egy nővel! Lehetséges-e ennél szebb filmkezdés egy női rajongó számára? Beletekertem a filmbe – más most nem érdekelt –, és a 33. percnél csakugyan ledobja a ruháit! Bakker, ott áll meztelenül, illetve lényeges dolgot nem látni, na de akkor is, nincs rajta ruha! … Két perc ha volt ez a jelenet, de levegő után kapkodtam.

Persze nagyon szexi volt – 44 évesen, rövid hajjal –, nem is vártam mást, de ez a merészség akkor is meglepett. Azt hittem, az ő generációja ennél konzervatívabb. Hú, de tetszett! Ezt igazán megtehetné minden filmjében, nem kéne leragadnia az ujjatlan trikóknál! Egyáltalán, tök sok színészt láttam már meztelenül, akiket evezővel sem piszkálnék meg, Stephent bezzeg csak most először. Na, de ez is kellemes csemege volt a szememnek. Mekkora szerencséje van, hogy nem vagyok a közelében… Mehetne távoltartó végzést kérni ellenem. Most lefekvés előtt nem nézem meg újra, mert a., nem fogok tudni aludni, vagy b., egyszerűen felrobban a petefészkem.

Ha rajtam kívül másvalakit is érdekel: An Occasional Hell, magyarul Hirtelen pokol a film címe. Most emlékszem vissza: nő rendezte. Naná! Hát ezért! Többször kéne ilyen jó ízlésű női rendezőkkel dolgoznia, és, mondjuk, strandon, kánikulában játszódó filmekben :-D

 

 

 

komment

Címkék: filmek Stephen Lang

süti beállítások módosítása