HTML

a hallgatag macska naplója

Ezt személyes blognak szánom ("csak én és a világ angolul beszélő része tudhatja" :-). Lusta vagyok kézzel írni a naplót, a tinta is elmosódik egy idő után. Olyasmiről írok, ami velem történik, vagy ami arról jut eszembe. Tekintve, hogy főállású, (harmincas) negyvenes irodai patkány vagyok, borítékolhatóan nem lesz 007-es szintű a feszültségfaktor: könyvek, filmek, munka, család, töprengés.

Friss topikok

2021-ben olvasott könyvek

2022.03.21. 18:02 csendes macska

 

JANUÁR:

  • A vezércsel (nagy élmény! És még a filmsorozat is jó lett!)
  • Így lettem – Michelle Obama (érdekes, de egyszer olvasós)
  • Fekete nap
  • Szilváspite-összeesküvés
  • Az utolsó tárgyalás (nagy csalódás az Ártatlanságra ítélve és az Ártatlan után. Elvateráztuk.)
  • Agatha Raisin és a tünékeny tündérek (ez mindig aranyos)

 

FEBRUÁR:

  • Tokio Vice (Japán sem túl békés hely)
  • Télikrumpligombóc
  • Vezércsel (egyszer nem volt elég! :-D)
  • Agatha Raisin és a boszorkányszombat
  • Agatha Raisin és az ogre vére
  • A bajkeverő (édes istenem, fel nem foghatom, hogy lehet épeszű ember szcientológus!! De a könyv jó volt!)
  • Édes a bosszú (édes a könyv!)
  • Feleségek
  • Dadusnapló (a film is jó: A bébiszitter naplója)

 

MÁRCIUS:

  • Agatha Raisin és a sarlatán lélekbúvár
  • Csörögj rám! (hülye címe ellenére nagyon édes kis könyv)
  • Halálos fehér
  • Gőzgombóc blues
  • Megölni Telekit
  • Zavaros vér (ezt egy hétig olvastam, de megérte!)

 

ÁPRILIS:

  • Savanyúkáposzta-kóma
  • A harag és a büszkeség (fontos és érdekes a téma, de maga a könyv nem tetszett: egyszer elolvastam, utána Vatera)
  • Agatha Raisin és a halálos tánc
  • Agatha Raisin és a feddhetetlen feleség
  • Nem vagyok sorozatgyilkos
  • Agatha Raisin és a gyilkos lekvár
  • Agatha Raisin és a nyársat nyelt rendőr

 

MÁJUS:

  • Agatha Raisin és a hivatalnok hullája
  • Húskenyér-függőség
  • A halálos X
  • Unortodox (erre nem tudok ráunni)
  • Agatha Raisin és a kígyónyelvű asszonyok
  • Vesztőhely

 

JÚNIUS:

  • Könnyek városa
  • A rabbi lánya (érdekes, bár elég nyomasztó. Még egyszer biztos elolvasom.)
  • Pendragon legenda (az örök kedvenc!)
  • Kétbalkezes istennő (nagyon aranyos volt)
  • Gyilkosság a diákszállóban
  • Hát persze, hogy iszom!
  • Zárj minden ajtót (hú, ez de tetszett, komolyan féltem este egyedül olvasva….)
  • Pillangó (nem a francia, hanem a szíriai)

 

JÚLIUS:

  • Mézeshetek Teheránban (ez is nagyon érdekes volt)
  • Hát persze, hogy káromkodom!
  • Agatha Raisin és a páratlan vőlegény
  • A Hail Mary küldetés (az év egyik nagy meglepetése, nagyon tetszett, második olvasásra még jobban, Rockyt úgy megszerettem, hogy az elmondhatatlan! Várom a filmet…)
  • Agatha Raisin és a nagy veteményesviszány

 

AUGUSZTUS:

  • Ki vagy te? (Almási Kittitől az első könyvem, tetszett!)
  • Akarsz velem játszani? (ez viszont nem. Vatera.)
  • A fekete város
  • A hasadék (szlovák thriller. Azóta többször olvastam. Féltem :-D)
  • Várj, míg sötét lesz (kb. dettó)
  • Rejtély a színházban (régi nagy kedvenc)

 

SZEPTEMBER:

  • Tudsz titkot tartani? (közepes, de aranyos)
  • A féltékenység-szakértő
  • Pepita macska
  • Dal a sötétben

 

OKTÓBER:

  • Temetni veszélyes
  • Unortodox
  • Kim Dzsong Il bemutatja (érdekes, de nyomasztó, brrrr!)
  • McGinty halott

 

NOVEMBER:

  • A herceg és én (Bridgerton-család 1. kötet. Nagy várakozással kezdtem el, de nem tetszett. Ment a Vaterára.)
  • A baba
  • Lebegők
  • Bajorkolbász-társaság
  • Fehér Arc
  • Az ördög Pradát visel

 

DECEMBER:

  • Vigyázat, csalók!
  • Exodus (amennyire tetszett az Unortodox, annyira nem tetszett ez, de majd még egyszer újra kell olvasnom)
  • X – A gyilkos ismeretlen (japán krimi)
  • Dermesztően csendes éj
  • A pöttöm boltkóros
  • A rodzsungok kolostora.

 

Néha nem soroltam fel, amit többször is elolvastam, néha meg igen, szóval ez teljesen kiszámíthatatlan most :-)

 

komment

Címkék: könyvek

süti beállítások módosítása