HTML

a hallgatag macska naplója

Ezt személyes blognak szánom ("csak én és a világ angolul beszélő része tudhatja" :-). Lusta vagyok kézzel írni a naplót, a tinta is elmosódik egy idő után. Olyasmiről írok, ami velem történik, vagy ami arról jut eszembe. Tekintve, hogy főállású, (harmincas) negyvenes irodai patkány vagyok, borítékolhatóan nem lesz 007-es szintű a feszültségfaktor: könyvek, filmek, munka, család, töprengés.

Friss topikok

2019-ben olvasott könyvek

2020.01.13. 18:00 csendes macska

  

JANUÁR:

  • Magyar hangja…. (Dallos Szilvia könyve a magyar szinkronról. Nagy kedvencem a téma és nagyon jó a könyv!)
  • Alfahímek (skandi krimi)
  • Télikrumpligombóc (vicces bajor krimi)
  • A Karvaly árnyékában

  • A lány hét névvel
  • Siva utolsó tánca
  • A kilencedik (skandi krimi. Jó volt a téli felhozatal.)

 

FEBRUÁR:

  • Gőzgombóc-blues
  • Sertésfej al dente
  • A keselyűk gyászzenéje
  • A Chancellor-kézirat (mondták, hogy ez mennyire izgalmas, de a végére már úgy untam, hogy kettesével lapoztam… nekem nem jött be.)
  • Halálhegy
  • Omosi mama sípja

 

MÁRCIUS:

  • Hatalmas kis hazugságok (nem tudom eldönteni, melyik jobb, a könyv vagy a film)
  • A megfojtott viking mocsara
  • A sivatag virága
  • Ördögök ügyvédei
  • A gyónás napja
  • Négy fekete koporsó
  • Észak és Dél (nagyon jól kezdődött, aztán valahogy fárasztóvá vált a végére, és hiányzott belőle vagy tíz oldal. Nyomdahiba.)

 

ÁPRILIS:

  • Miranda koporsója
  • Gonosz pálya
  • Rókacsapda
  • Halálos fehér
  • Jeffires és a halott orvos
  • Selyemhernyó

 

MÁJUS:

  • Grízgaluska-affér
  • A jó tanuló (ebből bár jó film lett volna, mert a kisregény zseniális)
  • Nebet Het, a halottak úrnője
  • Az Arbat gyermekei (rohadt jó volt, csak valahogy hirtelen lett vége)
  • A gyűlölet fája
  • Ha eljön a holnap

 

JÚNIUS:

  • Ketten Párizs ellen
  • A láthatatlan nők földjén (Szaúd-Arábiáról, nagyon érdekes volt)
  • A Pendragon legenda (az örök kedvenc!)
  • Az új földesúr

 

JÚLIUS:

  • Rosie update
  • Az eastwicki boszorkányok (nem tetszett)
  • Édes gyermekem
  • Felcsináltak
  • Kongó (ebből a könyv jó, a film vacak)
  • Uz Bence
  • Kegyetlen hollók
  • A balek

 

AUGUSZTUS:

  • Éles tárgyak
  • Egy magyar nábob
  • Holdanyó fényes arca
  • A lelkek erdeje
  • Jégbörtön

 

SZEPTEMBER:

  • London folyói
  • My Fair Lord
  • A kaméleon árnyéka
  • Fekete város
  • Rejtély a színházban
  • A zöldszemű szörny
  • Méltatlanok
  • Csernobil
  • Emma meg én

 

OKTÓBER:

  • Misterioso
  • Halálos hajsza
  • Stieg Larsson titkos iratai (a Palme-gyilkosságról, de nem igazán tetszett. Talán ha maga Larsson írta volna.)
  • Egyetlen igazság
  • Itt vagyok
  • Időnként hazudok (a két utóbbi egy-egy kómában fekvő, de tudatánál lévő nő sztorija. A második egyben thriller is, több csavarral. Nekem való!)
  • Exit
  • Kés

 

NOVEMBER:

  • Agatha Christie: Életem
  • Fehér arc
  • Európa halála (nagyon kiborultam a kisgyerektől)
  • Pókháló
  • Watchmen (az egyetlen képregényem)
  • A lány hét névvel
  • Élni akartam (ezt az év folyamán valamikor korábban is olvastam, de nem írtam fel, hogy mikor volt)
  • A szolgálólány meséje (ne mutassátok meg a Fidesznek)

 

DECEMBER:

  • A tüzes pecsét
  • Ezen egy éjszaka
  • A százéves ember
  • Ártatlan
  • A pöttöm boltkóros
  • Vérember (thriller, de asszem, többet nem fogom elolvasni)
  • Kilenc idegen
  • A Rosie-következmény
  • Minden élő az ég alatt (édes könyv egy állatorvostól, imádtam. Kár, hogy az egyetlen igazán szomorú sztorit pont a végén írta le.)

komment

Címkék: könyvek

süti beállítások módosítása